Jag och mina husdjur

Jag talade med min granne igar. Vi pratade om kackerlackor. Jag har sett tre stycken i lägenheten vid tre olika tillfällen. Det betyder inte att jag inte städar eller har det smutsigt, utan att vi har ett problem med kackerlackor i byggnaden. Vi ska ha ihjäl dem nästa vecka med ett supergift - starkare än snus (se svensk knark mot utländskt knark

Jag berättade även för min granne om incidenten med rattan, hur jag hade sett den promenera utanför porten, varpa han berättar för mig att personen som bodde i min lägenhet innan mig hade problem med möss inne. Min kära granne förklarar hur detta är livet att leva i södra Frankrike. För all del, vi har värmen och vi har havet, men vi har kackerlackor och möss inne.

Jag kommer aldrig mer sova säkert i min lägenhet!

image140

Mina sma husdjur liknar inte ens nästan denna groteska sak. Mina husdjur är inte större än en nagel, men jag hittade denna fantastiska bild som vi alla kan drömmar mardrömmar om tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback