bast-fore-datum

Jag ogillar sarskrivningar. Overhuvudtaget felstavningar, felbojningar, uttryck som jag ar finare an dig (finare an vad du ar ska det vara), samt det eviga skära, skärde, skärt... Harstrana reser sig i nacken. Skamset skrev jag da rubriken, forst med bindesstreck, darefter sammandraget, darefter sarskrivet, men slutade aterigen med bindesstrecken. Dyslexibarn Almstrom, Hur skrivs bast-fore-datum??

For att sa smaningom komma till sak. Vad hande med Anthony (fran trepersonsdejten i inlagget
latsas vara vuxen)? fragade jag mig sjalv igar framfor en film tillsammans med nagra vanner, da allt jag kunde tanka pa var hur mysigt det skulle vara att krypa ner och krama pa en av killarna i soffan bra for att han var av det manliga konet.

Nej, jag ar fortfarande inte desperat! Sluta tjata!

Anthony var riktigt trevlig. Det var inte heller en trekant som han var ute efter. En bra kille helt enkelt, precis vad jag behover. De finns dock nagot som kallas kroppssprak. Han hade sadana gester som jag storde mig pa. Ansiktsuttrycken, sattet att rora ogonen mellan fraserna, rosten. Kalla mig krasen, fast jag kan helt enkelt inte bortse fran egenheterna. Jag vantar med spanning pa nasta kandidat.

Odet med ytterligare kandidater ar ovisst, aven om en sak ar saker. Ex ar uteslutna. Franska Djamel hor av sig och fragar nar vi ska traffas. Trots att jag gjorde slut med honom senaste gangen jag var har. For all del. Jag ringde till honom en gang nar jag var i alltfor stort behov av kramar, men det var allt. Han borde forsta att det var allt ocksa. Exen har dock en tendens att suga sig fast arhundrade efter arhundrade. Hur manga ganger maste man gora slut, innan det tar slut? Relationer borde ha ett bast-fore-datum. Bara for att jag rakar vara singel samtidigt som nagot av exen, betyder detta inte att odet har styrt oss samman. Schysst. Jag som da alltid ar singel, men ta for er mina kara expojkvanner, det ar odet som har fatt mig att vanta pa just dig...

Formodligen kommer jag tycka att det ar superpraktiskt med expojkvanner om en manad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback