Tillbaka till sinnevärlden

En bra bloggare ska vara underhållande och uppdatera sin blogg ofta. Ofta är ett tidsbegrepp som i sig är ett väldigt subjektivt sådant. Ofta får helt enkelt ställas i förhållande till sammanhanget. Om jag exempelvis skulle gå till tandläkaren en gång i månad skulle det kunna anses som ofta. Nu befinner vi oss dock i bloggarnas sfär och här kan en uppdateringsfrekvens på en månad inte ens med god vilja anses som ofta. Jag är en dålig bloggare helt enkelt. Men vem vet, jag kanske kan ändra på mig.

Tiden sedan sist har varit händelserik, känslofylld, och blandad med goda och dåliga erfarenheter.

Jag har bestämt mig för att vara plugghäst från början i mina juridikstudier och är ibland också närvarande på en franskakurs som jag har anmält mig till.

Jag har gjort slut med mannen vars barn jag jag i en framtid skulle vilja föda.

Jag har insett att jag inte är tillräckligt cool för att dansa streetdance och har sumpat denna tuffa aktivitet mot  trippande på tår på mina balettklasser. Iklädd mina superläckra trikåer och mitt slickade hår.

Jag har gråtit till Obamas presidenttal och nervöst läst om varsel efter varsel, samtidigt som jag lugnt sitter och tittar på en verklighet i kris från min CSN-skyddade värld.

Hur som helst ska jag återvända. Tillbaka till ordslöseriet, tillbaka till bloggen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en nörd 8-|

=)

2009-02-22 @ 09:52:19
Postat av: Anonym

oj, jag såg inte ens taggen, haha! du är ändå en nörd

2009-02-22 @ 09:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback