jag är en tuff brud i lyxförpackning

Idag funderade jag. Jag tänkte på att vi är en produkt av vår omgivning. Mina gester, min röst, och min mimik hänger samman med det liv jag lever, det liv jag har levt och den omgivning jag befinner mig i. Jag funderade på hur en annan personlighet hade fört sig i min kropp. Hade en annan personlighet gett min kropp en bättre utstrålning, eller hade jag snarare sett blyg ut. Jag skulle vilja se min kropp fylld av en personlighet som till exempel hade spelat fotboll från tidiga år - och om jag då hade rört mig annorlunda.

Jag vill såklart tro att jag har en mimik som Britney Spears och en blick så skarp som geishan i En geishas memoarer. Men hur många tix har jag egentligen, som en annan person i mitt skal inte skulle ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback