tuttchock

Modebloggande är inte min grej. Misstolka därför inte inledningen. Det kommer en poäng.

Jag tycker om att variera min outfit. Efter att ha sett ut som en hiphopparbrud i en vecka tog jag mig samman och valde den skjorta i garderoben som faktiskt var struken. Nöjd i spegeln över att se någorlunda proper ut fick jag något av en beslutsångest. Hur många knappar ska knäppas? Jag gjorde en chansning och lämnade den sista knappen oknäppt. Jag var trots allt väldigt anständig i övrigt.

Turen till staden bestod i bankbesök, kontantutdrag samt nödvändig shopping på Clas Ohlsson. I rulltrappan från Clas Ohlsson slänger jag ett öga åt min outfit - min urringning.

Tusan.

Min sista hållhake till anständighet hade knäppts upp! Där stod jag och blottade bh och hela underverket. Den stora frågan blir således - Hur länge jag jag gått omkring och blottat tuttarna? På banken? På stan? För de klasskompisarna jag träffat på vägen?

Å andra sidan - tänk just därför - vad bra den här dagen måste gå i fortsättningen!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

---men Lotta, häng bara tvätten fint och dra i alla sömmar!

Kram Birgitta

2008-09-04 @ 18:26:03
Postat av: Anonym

hahaha, vilket roligt inlägg! (dock kanske inte så roligt när det väl inträffade). Det är bra med mig, hur är det med dig?

Ha en fin dag! Kram Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback