Jag vill adoptera en svensk tjej!

Jag har spenderat ett och ett halvt år i Frankrike och har en del franska vänner. Facebook är en fantastiskt bra community där jag kan hålla kontakten med dessa samt göra andra roliga saker.

Häromdagen fick jag en inbjudan till att gå med i en Facebookgrupp från en av mina franska vänner. I en svensk översättning heter gruppen "Du vill också adoptera en 20-årig svensk tjej".

Medlemmarna till gruppen vill rädda de blonda söta smala tjejerna från att förfrysa i Sveriges karga klimat. De menar att de helt själviskt sitter och solar i den franska värmen medan vi inte har råd att köpa kläder och förfryser iklädda enbart stringtrosor. De välvilliga fransmännen vill därför ändra på detta genom att adoptera oss. De kan tydligen också tänka sig att sända några av deras fransyskor till Sverige som kompensation.

Gruppen (som även innefattar belgare samt schweizare) menar att deras "överviktiga" kvinnor skulle klara det svenska klimatet betydligt bättre. Så de vill göra ett byte helt enkelt.

Till detta finns närmare 250 mingelbilder, modellbilder samt väldigt avklädda bilder på sköna svenskor.

Lite underhållning sådär på onsdagkvällen.

Gruppen heter alltså

Toi aussi tu veux adopter une jeune suédoise de 20 ans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback