kolaråtta

Jag tror att ödet inte vill att jag ska skriva på min blogg. Det är som att något ont väsen suger ut alla mina briljanta idéer som brukade smyga sig fram såhär vid skymning. Ibland händer det dock fortfarande att jag har något bra ämne att blogga om, men då brakar oftast mitt internet ihop, alternativt går det spöken på blogg.se.

Häromkvällen var ett sådant exempel. Detta fick till följd att jag inte skrev om besvärande snor som först var tanken, jag hade nämligen fått Damernas Värld i brevlådan!

Jag har blivit en reklamparasit. Jag lever på utskick och proverbjudanden. Jag lusläser Svepet och annat nonsens. Tack vare detta har jag en prenumeration på DN för 49 kronor, samt en prenumeration på Damernas Värld för detsamma. Häromdagen fick jag dessutom massa välkomstpresenter som enligt reklamen ska laga mina klyvna hårtoppar. Jag väntar med iver. Mitt nästa offer blir förmodligen Vetenskapens Värld då jag samtidigt kunde få ett komplett knivset. Perfekt för en fattig student.

För övrigt har jag kola i hjärnan. Kanske är detta ett resultatet av ett ordentligt svängande av de lurviga igår. Eller så är de ett resultat av min mänskliga dygnsrytm som säger mig att lördag betyder helg. Jag borde skriva utredande uppsatser och sånt, men är alldeles för upptagen av att dricka te. Jag ska dock göra ett försök...

...Jag ska bara titta lite på facebook först...


Jag gillar när bilden inte har något sammanhang alls med texten... Jag har som sagt kola i hjärnan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Het på bilden iaf trots no sammanhang ;D



Lucifer

2008-10-26 @ 18:10:40
Postat av: Lotta

Man tackar, man tackar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback