vampyrinstinkter med en veckas fördröjning

Imorgon ska jag bege mig tillbaka hem mot de värmländska skogarna. Jag ska gå på bio med min kära mor, hälsa på min nytillkomna lillebror (i form av en hund), spendera en heldag med mina väninnor samt framförallt utnyttja mina föräldrars välfyllda kylskåp.

Jag är så fruktansvärt sugen på kött. En riktigt blodig och mör biff. Fläskfilé är dock också godtagbart (då utan blod). Studentkosten blir väl inte så varierad som den borde vara, så nu ska jag njuta av fulla drag. Jag har beställt naturgodis och delikata ingredienser till en underbar sallad. Efter några veckors pastaätande ska jag den här helgen överdosera protein.

Jag vill sätta tänderna i föredetta muskler och slita dem i stycken och jag vill slicka tallriken ren av blodblandad gräddsås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback