ta pa mig

Igar pa dansen gjorde vi parövningar. Jag var tillsammans med en kille som inte gar i var klass i vanliga fall, men som är pa besök.

Det handlade om att en av oss ska ligga helt avslappnad med ögonen stängda pa golvet, medan den andra manipulerar din kropp och med hela sin kropp försöker flytta, dra, skjuta, rulla dig framat.

Hur kan man undvika att efter en sadan övning bli lite kära i varandra? Jag kände honom inte, men efter en och en halv timme hade han tagit pa fler delar av min kropp än min "pojkvän" har gjort. Jag var tvungen att lita pa honom till 100% da mina ögon var stängda och min kropp var helt i hans händer.

Det var helt underbart.

image153

För övrigt är bilden helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback