släng er i väggen fransmän

Jag skulle inte kalla mig själv en tävlingsmänniska. Jag bryr mig inte speciellt mycket. Självklart avskyr jag att förlora, men jag är inte den som gar i taket av en vinst. Jag är snarare den mer ödmjuka typen.

Idag var vi 22 personer pa lektionen. Som träning pa koncentrationsförmaga, hade vi som uppvärmning en ordlek - pa franska givetvis. Det handlade om att prata snabbt, minnas siffror och att reagera.

Trots min fantastiska ödmjukhet tänker jag berätta att den som vann dagens ordlek, var JAG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shitt pommes, du är grym!!

Postat av: Niklassarah

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2008-09-17 @ 14:31:54
URL: http://niklassarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback