sinnesförvirring

Jag vet inte vad som är bäst. Att skriva daliga blogginlägg, eller att inte skriva alls. Vad ska jag ta mig till. Jag har inga idéer längre. Jag kanske helt enkelt har slut pa dem.

Jag mar inte bra. Jag tror att jag haller pa att bli sjuk för att jag sover daligt. Eller sa sover jag daligt för att jag haller pa att bli sjuk. Jag borde inte dansa mer idag. Jag borde ga hem. Jag borde inte ga hem till min pojkvän Cedric.

Han är nästan min pojkvän. Vi kommer träffas i en och en halv manad till och sen kanske vi inte kommer att ses igen. Det känns lite konstigt. Jag ska lämna Frankrike och aka tillbaka till de värmländska skogarna. Jag vill inte aka hem.

Hela helgen ska jag sova och jag ska lata Cedric bota mig.

image155

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha söt Ugla xD

2008-05-15 @ 23:21:56
Postat av: Måd

Du vill visst åka hem! hmpf

2008-05-17 @ 00:25:36
Postat av: Måd

Du vill visst åka hem! hmpf

2008-05-17 @ 00:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback