i mina drömmar

Jag har inte sovit bra en hel natt pa ungefär tva veckor. Detta kanske inte har nagonting med saken att göra alls, eller sa medför detta helt skruvade drömmar - varje natt.

Erik Borg hade vänner hemma hos oss och jag och mina vänner var där som vanligt för att vara jobbiga smasyskon. Jag trodde att de skulle äta pizza och blev sjukt sugen pa pizza, men det visade sig att de hade stekt 20 ägg som de delade pa. Jag och min vän Anna-Maria Lindberg envisades med att sticka grillgafflar i rumpan pa dem.

Jag satt i en soffa med tre fransmän. Tva av dem var blonda och en av dem var mörkhyad och snygg (till skillnad fran blondinerna). De mobbade mig för min finne (jag har fatt en finne...obekvämt stor) och hur den sag ut som en tomat. Jag svarade med att den skulle vara försvunnen om tre dagar och da skulle allt vara bra igen, till skillnad fran läget för dem, varpa Lotta far daligt samvete och berättar en lang historia om hur utseende inte har nagon betydelse och hur min nya pojkvän inte alls är en sexbomb (fast för mig är han ju det).

Inatt skulle vi spela volleyboll men hade inget nät. Da lossade vi ett staket fran stranden som fick vara nät istallet. När vi höll pa att sätta fast nätet (som nu var ett pingisnät) var klockan redan ett. Vakten kom och trodde att vi höll pa med prostitution.

Sen kom det en fem meter hög vag som vi surfade pa. Den kom inte fran havet utan fran höger pa stranden. Det var massa snygga skejtare överallt.
image119


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback