trekant

Det finns sma skillnader mellan tjejer och killar. Det finns även en del stora. En liten var den som inträffade i torsdags.

Jag känner tva pojkar. En amerikanare och en italienare varav bada är väldigt trevliga. Vi har haft goda stunder tillsammans. Da de bjöd mig pa middag och da vi har setts ute pa barer och sa vidare. Italienaren är lite sötare än amerikanaren och han kommer och hälsar pa i min hemstad nagon enstaka gang. I torsdags var han pa besök till min stora glädje. Vi stöter inte ens nästan pa varandra. Det finns ingenting mer än vänskap mellan oss. Trots detta sa ägnade jag kanske lite extra tid framför spegeln innan jag begav mig.

Kvällen passerade och vi hade trevligt pa baren. Träffade manga bra människor osv osv. Amerikanaren hade ett arbete att ga upp till tidigt följande dag, varpa han gick hem direkt efter barvistelsen. Italienaren däremot var snäll och gick med mig hem.

Utanfor porten händer det oundvikliga. Han kysser mig. Nagon som jag absolut inte hade lust med. Det var toppenbra om vi bara var vänner. Även om han var lite söt och jag längtade efter att se honom igen varje gang vi skiljdes.

Han kysstes jättedaligt. Som en fisk.

Här kommer däremot skillnaden - tror jag - mellan en tjej och en kille. Jag latsas som att solen skiner och later honom hallas. Jag tänker pa min vänskap med amerikanaren och pa vilken jobbig situation det skulle bli om jag sa absolut nej. En kille kanske bara hade latit bli. Hur som helst tycker förmodligen italienaren att det är konstigt nu när jag inte längre hör av mig, varken via sms, eller facebook.

Jag älskar det informativa samhället. Det är väldigt lätt att halla kontakten med människor. Det är ocksa väldigt lätt att klippa av kontakter som kysser som fiskar... och dylikt...

image115

Kommentarer
Postat av: Anonym

spana gärna in http://baehrendtz.blogg.se ;)

2008-03-02 @ 20:55:25
Postat av: Alexanderdaniela

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback