pedofil-lotta

Ikväll tänker jag för tredje gangen sedan jag kom till Frankrike berätta att jag är kär.

Ni maste dock känna till att jag säger att jag är kär väldigt ofta. Kanske pa grund av ironin i detta pastaende? För att de som känner mig, vet att jag aldrig menar allvar. Som jag en gang redan har berättat. En gang avslutades en kort dejtinghistoria med att killen vill sluta träffa mig, för att han är rädd att fa känslor, da jag är tjejen som SKA vara singel.

Hur som helst. Jag är kär. Jag hittade honom i lördags. Han heter Joseph och ser ut att vara minst 24 ar. Jag är framförallt förälskad i hans leende. Han spelar för franska landslaget i volleyboll och han har en kropp som en stor bamsebjörn som jag inte vill annat än att hoppa upp och krama pa.

Pojken rakade dock vara sa ung som 18 (snart 19) ar! Alltid ska det vara nagot. Fast om det är felet som han har, sa kan jag kanske försöka ända.

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback