kärlek fran botten av mina röda klackskor

Är det typiskt svenskt att vara bekväm? Är det inte biologiskt att kasta av sig alla kläderna när man kommer hem för dagen och dra pa sig mjukisarna? Är det ens möjligt att om man skulle komma hem för kvällen och ta sig en dusch att sedan ta pa sig ett par jeans? Inte i min värld. Jag sitter i soffan med en filt omkring mig. Jag bär en legging, en mjukisbyxa ovanpa, och tre olikfärgade tröjor.

Att alltid vara snygg är överskattat.

Pa min dansskola sa finns det manga snygga tjejer. Det är intressant dock, att de har mer smink under dansklasserna än när man ser dem utanför den svettiga danssalen. Jag är inte snygg när svetten lackar. Jag försöker ibland annars. Detta kvarlämnar i och för sig relativt lite tid kvar till att vara snygg, da jag gör en dansutbildning. Men det är okej. Nästan alla killar pa skolan är homosexuella ända.

En gang när jag var ute och gick i det stralande solskenet i Montpellier, sag jag ett par pa en parkbänk. Det sag fantastiskt mysigt ut. Killen lag ner i flickvännens knä. Flickvännen var välklädd i en liten kjol och ett par röda lackpumps. Oj, vad han maste vara kär i henne tänkte jag. Ofta är jag ironisk, men inte den här gangen. En tjej som bär ett par snygga klackskor lika naturligt som att hennes har var utsläppt och nytvättat skulle jag verkligen uppskatta som kille. Om ett par röda lackskor hade befunnit sig pa mina fötter hade de rykt genast i värmen da vi placerade oss pa en parkbänk. Jag skulle aldrig ens ga ut i solen med röda klackar en söndag. Nej, Lotta kommer aldrig bli en desperat husfru. Det kanske är därför jag är singel?



Äsch. jag fortsätter att tro att jag är lika snygg som
Pussycat Dollstjejen i Beep da hon har röda mjukisar.

image121


Kommentarer
Postat av: Bredealice

Wonderful site. Please continue this great public service.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback