Jag är en riktig man

Ytterligare ett test pa facebook vilket skulle avslöja för mig hur manlig jag var. Pa en sjugradig skala fran Animal till Nerd blev jag utsedd till Animalman. Sa manlig som man kan bli med andra ord.

Jag känner mig inte speciellt manlig. Bortsett fran när jag ska ut pa krogen med min homosexuella vän Laurent. Det känns väldigt konstigt att hinna sminka mig, fixa haret och byta om en halvtimme snabbare än vad han behöver för att göra sig redo.

image128

Jag ska göra ett eget test. Ett fafängstest. För det finns optimal för oss tjejer.

*stora bröst - Silikon är inget för mig. Dubbla inlägg i BHn plus lite framhävande smink kan däremot inträffa
*smal midja, ben, allt - Jobbar pa det. Vem gör inte det?
*raka tänder - tva ar med tandställning. Raka tänder är atgärdat.
*vita tänder - efter en omgang med räls, blev det en omgang med karbiumperoxid
*langt har - aldrig harförlängning. Lite hästsvansfusk räcker.
*harlös kropp - oh ja. En riktig kvinna lider inte av varken vax eller elektriska epilatorer
*den perfekta harfärgen - Finns det ens de som har sin naturliga harfärg?

Och de kallar mig Animalman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback