jag är en barbiedocka

Nagon gang sag jag pa tv att det var fantastiskt bra för haret att inte duscha det mer än en gang i veckan. Hädanefter har jag försökt halla en niva om var fjärde dag. Detta kan tyckas ofräscht, men vad tusan, jag har ingen som ska sniffa pa min kalufs ända.

De senaste veckorna har mitt har varit konstigt. Det har inte blivit fett. Senast sa väntade jag hela atta dagar innan jag tvättade det pa nytt och da var det fortfarande inte fett! Det skulle kunna vara pa grund av klorvatten. Det skulle kunna vara sa att jag haller förvandlas till en Barbiedocka. Faktum är trots allt den att jag tvättar haret sällan för att jag vill ha ett langt snyggt och oslitet har.

Jag har inset att jag är väldigt fafäng. Senaste gangen jag insag det var när jag var ute och gick häromdagen. Eller - är det normalt att ga över gatan för att hästsvansen ser bättre ut fran andra sidan?

image116

Kommentarer
Postat av: Lou

Godnatt och sov så gott när du ska göra det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback