internethora

Da man gar ut pa krogen i Montpellier, blir man fotad överallt. Fotografer som tar partybilder, som därefter läggs ut pa internet. För att därefter se bilderna maste man skriva in sig pa deras hemsida. För all del tänkte Lotta och skapade en sida. Alder skulle tydligen med, civilstatus, bild kunde man lägga upp samt en eventuell beskrivning. Väl avancerat för att fa se mina bilder fran krogen, men vad gör man inte?

Jag fick se mina bilder. Dessutom insag jag att detta är mer eller mindre en dejtingsida. Där jag i princip har lagt ut min kontaktannons. Man skulle kunna fraga sig om jag har tagit bort annonsen nu, da jag för tillfallet inte har nagra bilder att titta pa och da jag förstatt vad det handlar om. Svaret är dock nej.

Jag har sparat min annons. Det star att jag är singel och det finns till och med en liten bild. Faktum är att jag till och med tycker att det är roligt. Jag är inloggad och tycker om att fa massa meddelanden. Jag svarar aldrig de stackars pojkarna.

Det värsta är att jag ljuger ocksa. Ibland svarar jag. Ibland skriver jag till och med meddelanden, även om det krävs ganska fina bilder. Jag är en internethora.

image122


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback