du luktar illa

Mitt besökarrekord pa bloggen inföll när inlägget hette trekant. Jag tror att jag i framtiden ska döpa varje blogginlägg till en sexställning för att fa upp besökarantalet. Mänskligheten vill tydligen inte annat än att läsa snusk, skvaller och hemligheter. Snuskhumrar.

För att byta samtalsämne sa jag kan härmed informera att Ingvar Kamprad är den rikaste personen i Europa. Han ligger pa sjunde plats i världen och tillsammans med hans familj var han tydligen pa fjärde plats (Wikipedia).

Bränn allt som har med röda tradar att göra: jag tycker inte om parfymen Hugo Boss. En kille som bär Hugo Boss skulle behöva vara mycket trevlig för att jag skulle kunna associera denna parfym med nagot bra. Jag skulle givetvis ha överseende om han var sa snygg som modellen, men annars...

image120

Kommentarer
Postat av: Jonahmonika

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback