dreglande stringtrosbeklädda damer

Igar kväll hade jag glömt att sänka värmen. Da jag sover med tva täcken är det lätt hänt att vakna alldeles tokvarm. Lotta smyger därmed iväg i sin stringtrosa hela vägen till köket för att sänka värmeaggregatet och smyger därefter tillbaka. Tankarna flyger iväg...

Om jag hade varit en kille, skulle jag älska att se min flickvän springa omkring i stringtrosor pa nätterna för att sedan komma tillbaka till sängen. Tänk vilket slöseri pa brudar. Varför är jag fortfarande singel? tänker Lotta.

Därefter kommer jag tillbaka till min underbart varma säng. Begraver mitt ansikte i täcket och gör en ordentlig nysning. Ytterligare en kraftansträngning och Lotta drar lite i täcket. Jag vill ju inte sova i nysningen som ligger vat pa täcker.

Om jag skulle vara en kille, skulle jag inte alls uppskatta att min flickvän nyser i täcket.

image129

Kommentarer
Postat av: Mr X

Nu har det vart tunnt med kommentarer ett tag, så det är väl bäst att meddela att ditt skrivande är uppskattat.
Allt läses med högsta intresse *thumbs up* ;-)

2008-03-29 @ 02:22:45
Postat av: Lotta

Tack Mr X;)
Kommentarer uppskattas likvärdigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback