det finns inga daliga väder i Montpellier

En vecka har gatt sedan jag kom hem fran Belgien. Brussel är en väldigt vacker stad under uppbyggnad, med gamla hus och andra statliga byggnader. Det är lite typiskt att nu när jag äntligen lärt mig tala franska dock och aker till ett land där de borde tala franska, sa talar de istället flamländska. Vi hade en helg med fantastiskt musik, caféliv, filmliv och Brysselliv.

I Belgien är det daligt väder. Det gjorde mig till en isbit, och Bryssel till en isbit. Till och med invanarna i Bryssel är isbitar. De är inte snygga och tendens till raggning existerar inte. Jag har aldrig tidigare insett vad det innebär att bo pa den franska rivieran. Jag kom tillbaka till mer än 20 plusgrader varje dag senaste veckan. Fransmän är snygga och ett land där
tectoniquen regerar är ett land som tilltalar mig.

Skyltdockorna i Belgien ser ut som att de bajsar.

image112image113


Kommentarer
Postat av: Olafilippa

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback