Var avundsjuka. Var mycket avundsjuka.

Det är sa fantastiskt väder här i Montpellier sa ni anar inte. Jag har lite daligt samvete över hur lycklig jag är av vetskapen att ni har det kallt och ruskigt där hemma, men skadeglädjen är den enda sanna glädjen.

Igar när jag var ute och gick var jag iklädd endast linne och till och med da tyckte jag att det var varmt. Jag lyste upp som solen av min bleka hud, men gick stolt vidare trots att människorna som jag mötte kisade lika mycket för min grableka kropp som jag kisade för solen. Man skulle kunna fraga sig om det var en bra idé att ha pa mig ett grönt linne i mitt tillstand. Det gröna framhävde blagröna blodkärl under en praktiskt taget genomskinlig hud. Men det gör ingenting. Detta ska det bli ändring pa.

image86

Det är inte längre vinter. Jag maste passa pa att göra er ännu mer avundsjuka med min kommande eftermiddag som kommer att spenderas i solen vid sidan av floden tillsammans med Harry Potter.

image87

Välkommen till varen

image88

Hälsning fran kamelerna

image89

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback