Pärlor at svin

image85

Kasta inte pärlor at svin
gar lattexten. Syftet i mitt sammanhang är dock Sluta äta upp pärlorna ditt svin. Han är alldeles för vacker för mig.

Han heter Alpha och är professionell dansare. Han bor dessutom i Tyskland i vanliga fall vilket gör dejten igar helt ofarlig. Han är smal, lang och mörk. Hans kritvita tänder förgyller ett perfekt leende och hans ögon far mig att glömma allt jag kunde om att simma. Han är en san kille som bara vissa tjejer borde fa röra vid. Jag är rädd för att smutsa ned honom när jag är i hans närhet.

Vi promenerade i ljuset av gatans lyktstolpar i den ljumma natten och var gang han log längtade jag till da han skulle göra om det. Han är perfekt.

Jag sörjer inte för att han aker tillbaka till Tyskland idag. Trots att jag redan längtar efter hans leende.

Kalla mig kräsen, men han är för vacker. Alltid ska det vara nagot.

Sätt fötterna pa jorden och bli smutsig som jag. Jag vill att vi rullar oss i gräset.


Kommentarer
Postat av: Rikardmary

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback