paranoid

Igar kopte jag applen vid en liten affar mittemot dansskolan. Nar jag darefter skulle ata dem, tvattade jag dem dessforinnan med diskmedel.

Fragan ar da hur paranoid man skulle beskriva mig. det som kan tillaggas historien ar att applena fanns vid ett stand vid sidan av vagen pa Montpelliers formodligen smutsigaste gata. Personligen klamde jag pa minst fem applen som var halvmjuka innan jag hittade dem som uppfyllde mina begar. Motbjudande... Anda kande jag mig som snubben i The Machinist nar jag tvattade dom. Glom inte fettlagret som tackte applena i vilket det sakert gomde sig massa fingerkladd, avgaser och annat snusk.

Blä.


Kommentarer
Postat av: Niklasmaryam

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback