lik i garderoben

I nästa liv ska jag ha en anonym blogg. Pa den skulle jag kunna skriva precis vad jag ville och inte dölja alla snuskiga och hemliga detaljer. Eftersom jag hade tänkt bli Sveriges president (efter att jag gjort Sverige till en republik sa klart. Finns det nagot mer odemokratiskt än att födas till en titel?) sa kan jag saklart inte riskera att dessa hemligheter kommer ut i en framtid.

Detta betyder även att min kollektion av hemgjorda porrfilmer och tuttbilder maste försvinna. Det kommer att bli en hel del förändringar i min tillvaro. Inga mer one-night stands och inte mer strula runt.

Eller ocksa, blir det inga förändringar alls!

Det enda jag hanglar med. Han är homosexuell, och detta gör jag enbart för att rädda honom (eller mig själv)
fran fula gubbar.

Han skickade mig ett sms igar där det stod Jag elskar dig (lustigt da han är fransman).

Jag gjorde en gang ett sextest där en av fragorna var om du har omvänt en homosexuell. Jag ska nog göra om det där testet. Ett till poäng.

image93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback