Hon går som en karl

Förra gången jag var på besök hemma i Sverige gjorde jag ett intressant uppmärksammande. Jag har spenderat fem månader utomlands, men när jag kom tillbaka hade min mor inhandlat en likadan tandborste som jag hade inhandlat i Frankrike. Samma märke, samma modell.


Denna gång jag kom hem går jag på nytt in i badrummet. Vad tror ni då jag ser på badkarskanten? Jo - exakt samma hårvårdsserie som jag har blivit såld på - i Frankrike. Det roligaste i den här berättelsen är att under besöket hos min syster på julafton ser jag denna hårvårdsserie även hos henne .


Det ligger i generna.
 image66

Förra helgen var jag ute med Maud, hennes pojkvän och hans vänner. Vi hade en väldigt sarkastiskt trevlig kväll tillsammans. Mauds pojkvän talade om för mig - efter att studerat mina ben bakifrån - att jag går som en man. Att han blev rädd för att jag skulle dra min pickadoll (snabbare än min egen skugga) och skjuta. Ajdå... Inte det jag hoppades på att killar skulle tänka när de ser mig bakifrån, men för all del.

image67


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback