dumma pojkar

Det finns en kille som jag skulle ha dejtat manga ganger. Av nagon anledning känns det dock alltid för besvärligt eller sa är jag upptagen när det blir tal om saken. I onsdags sa bestämde vi ända att vi skulle ses dagen efter. Eller... vi pratade lite löst om det, men mentalt hade jag kunnat genomföra en dejt.

Timmarna gick och snart blev det torsdag. Timmarna gick och till slut blev det kväll. Halv atta hade jag avslutat mina dansklasser och gick halvdöd hemat. Svettig, trött och hungrig bara längtade efter att dra nagot gammalt över mig och krypa ner i soffan tillsammans med Harry Potter istället för att göra ett bra intryck för en främmande fransos.

Jag skickar det förklarande smset i hopp om att han inte ska ta illa vid sig, med bortföklaringar om hur jag börjar tidigt imorgon och att det tyvärr blev senare än jag hade trott. Varpa han svarar att han är i grannstaden och äter middag med nagra polare, kommer hem sent och därför inte kan träffas.

Skitstövel! Att jag inte vill träffas betyder inte att han ska göra andra saker och ha roligt. Han ska sitta hemma och känna hur synd det var att vi inte kunde ses, men samtidigt ha förstaelse för stackars mig som har jobbat sa hart hela dagen.

Alternativt skulle han ha tjatat lite pa mig och säga att han kunde ha hämtat mig med bilen, lagat mat at mig och sedan gett mig en massage at mina stackars muskler.

mmm...

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback