Välkommen till den underbara hjärnan hos könet kvinna

Jag och Cedric har inte träffats mer än tisdag förra veckan eftersom han har jobbat daliga tider. Detta kan jag acceptera. Det är ocksa okej att hans föräldrar var hos honom i helgen vilket gjorde att vi inte kunde träffas da heller. Att han däremot ska spendera söndagkvällen med en barndomskompis, där gar gränsen. Jag ville laga middag men han ville ses senare. Detta räknar jag som att vi inte ska ses alls söndagkvällen.

Lotta var arg. Jag vill inte bli dumpad. Om det nu skulle vara sa att vi inte kommer träffas igen, sa maste det vara jag som dumpar honom. Jag tänkte spela mina kort säkert och skickade ett extremt genomtänkt sms, i förberedelse för att dumpa. "Hej! Vi träffas inte alltsa. Ha en bra kväll. Puss" Det faktum att jag inte skrev "Vi träffas inte ikväll" utan... inte alls... Det var harda ord fran min sida. Jag vill att han ska vara svartsjuk, att han ska vara nervös för att jag inte skulle vilja träffa honom igen. Att han skulle tro att jag var väldigt upptagen och förmodligen redan hade fatt ett bättre förslag fran nagon rik och snygg greve (framförallt fick han inte veta att min enda dejt för kvällen var Harry Potter).

Han svarade att han skulle höra av sig när de hade ätit.

En timma senare kom det ett sms. Ska jag komma och hämta dig? Tusan. Lotta är förmodligen inte sa svarfangad under ytan. Tihii! Han kom.

image97

Jag var pa markeradfest i lördags. Jag var Alien. Vann för övrigt limbotävlingen trots att min motstandare var gymnast.

Kommentarer
Postat av: Abdullaherica

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback