Skicka ormtungor pa internat

När jag var omkring tio ar spenderade jag en timma varje dag framför spegeln med att träna tungan och göra den superbred. Detta för att jag sett en tv-program där nagon lyckades med detta. Jag tränade och tränade, och till slut uppnadde jag mitt mal.

Som liten insag jag inte riktigt nagot syfte med denna kompetens, mer än "titta vad jag kan". Jag blev äldre.

Det finns de som absolut borde träna sin tunga. De finns de som hanglar med en tunga smal som ett lillfinger. Det känns som att hangla med en orm. Det hör varken till de sysselsättningarna som kallas sköna eller upphetsande. Jag har väldigt svart att föreställa mig dejta en ormtunga. 

Varför lär man sig inte hangla ordentligt pa sexuallektionerna?

Varför kan inte killarna fa lära sig hangla i lumpen? För all del. Det finns säkert tjejer som hanglar daligt ocksa, men det är inte mitt problem. Tänk vilken ytterligare attraktionsfaktor soldater skulle fa. Eller... tänk om jag hanglar daligt utan att veta om det??

image99

i en blogg handlar allt om att bjuda pa sig själv, vare sig det handlar om väldigt fula bilder eller hangelerfarenheter

Kommentarer
Postat av: becky

haha, helt rätt :) skicka ALLA pojkar på ett lär dig hångla läger när dom är tja, 14-15 då är väl hångel det enda på menyn. det värsta är smala tungor alltså, usch verkligen. en smal visp som attackerar varenda tand i munnen... blä..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback