kyss mig - jag är ett blötdjur

Jag tycker om att simma. Det är en bra, väldigt ansträngande form att träna och efter några månaders simkarriär när jag var tio ar sa klarar jag mig hyfsat i bassängen. Min vän Sara har sagt att jag är som en fisk i vattnet.

Detta var den gamla goda tiden när jag regerade i badhuset i Karlskoga. Det var jag mot pensionärerna och jag kände mig jätteduktig, som varvade dem om och om igen. Detta var på den gamla goda tiden, när jag var den enda under 40 år som hade baddräkt istället för bikini. Mitt hår var väl uppsatt och simglasögonen var på plats. Jag har aldrig gått till badhuset för att ragga. 

Badhus. Där vi alla blir placerade på jorden. Utan smink och utan sin trendiga outfit. Det är jag mot vågorna (visserligen inte så stora i Karlskogas badhus, men Lotta fortsätter tappert att  ha en poetiskt infallsvinkel i sina små memoarer).

Vi ser tillbaka på den goda tiden...

Numera bor jag i Frankrike. Jag är tydligen inte så duktig på att simma längre. Jag simmar i badhuset Olympique, där varje träningspass påminner om en uttagning till just Olympiska Spelen, där användning av boxershorts är förbjudet och herrarna har återvänt till Speedosens härliga era och framförallt där man betalar för tiden som man byter om. 

I detta underbara badhus gott folk, är dessutom den fantastiska badmössan ett måste. Jag känner för första gången empati för er pojkar när ni träder in i en kondom (trots att kondom är en fantastisk liten gummipryl). Det är väldigt fult med badmössa.

Sara sade en gång att jag var som en fisk i vattnet. Nu är jag ungefär lika sexig som en också.

Kommentarer
Postat av: Kondomer

Köp kondomer på nätet! Beställ kondomer av oss och få de direkt hem till dig. Kondomerna levereras diskret via den vanliga postgången


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback