Inatt jag drömde

Jag var pa dejt med en av killarna pa min dansskola. En av de fa som jag inte blir upphetsad av i bar överkropp. Vi promenerade genom staden där vi hade gjort diverse dejtliknande saker. Jag skämdes dock över min dejt sasom vi gick.

Han hade en superlang snopp som stack upp fran byxorna. Snoppen nadda ända upp till hakhöjd och var alldeles styv.

Jag minns att jag tänkte pa alla människor som vi gick förbi som sag hans langa snopp och hur de maste tänka att jag bara var ute efter en sak som dejtar en san kille.

Oj vad skönt det var att vakna.

image98

När jag kom hem igar var det nagon som hade lagt en kyckling pa soptunnan.


Kommentarer
Postat av: Tarjeithale

Very interesting site, beautiful design, thank.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback