Harry Potter

Jag är upprörd. Jag ville verkligen inte att den sjätte Harry Potter skulle sluta som det gjorde. Jag tänker inte avslöja nagot alls, mer än att det var oväntat. Jag tyckte väldigt bra om den tredje Harry Potter - Fangen fran Azkaban. Jag gick runt och log för mig själv och var lycklig för Harrys skull i en vecka efter. Nu känner jag mig upprörd. Jag läste ut sexan för nagra timmar sedan. Alldeles för manga timmar. Jag maste börja med nästa redan ikväll.

En annan anledning till att jag är nagot upprörd är att tva helt enskilda personer idag har avslutat slutet pa sista boken. Inte talat ut i klarsprak, men jag verkar ha, till skillnad fran dem, lat oss säga tur när jag tänker.

Kan det vara sa att fransmän tänker lite sämre än oss svenskar? Eller är detta en grov överreaktion pa min omgivning - en biverkning av beroendet som jag lider under (läs mitt senaste inlägg om en himmelsk drog). Ja känner mig allt mindre social och gar in i mig själv. Ingenting är längre viktigt... Sa länge Harry vinner kampen!

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback