Facebook

Jag finns i Facebook-rymden. Jag har aldrig tyckt speciellt mycket om upplägget av Facebook, mer än som ett praktiskt verktyg att halla kontakt med människor, hantera mina bilder da jag inte riktigt har ett hem, samt kasta far pa min storebror. Dessutom är det relativt underhallande med alla Quiz som finns.

Facebook säger sig veta mycket om mig. Min mentala alder är 15 ar. Jag attraherar töntar och jag skulle motsvara Rachel i vänner. Dessa sma fördomar kan jag sta för. Att jag dock skulle vara Gabrielle i Desperata Husfruar tycker jag inte alls om! Denna bortskämda, fafänga, menlösa flicka har ingenting med mig att göra! Jag är besviken... Jag maste ändra min personlighet. Eller skulle kan kunna anta att det enda atgärd är att inse att Facebooks Quiz inte är pa riktigt.

Jag ska bannemig göra om Quizet.

fem minuter senare... Efter ändrade svar och en ny omgang.

Jag är fortfarande Gabrielle! Jag som dessutom är den enda existerande som inte tycker Eva Longoria är speciellt snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback