alla som inte dansar är valdtäktsmän

Jag är understimulerad. Jag behöver algebraiska formler. Jag vill diskutera politik. Jag är en naturare som dansar. Jag räknar inte längre än till atta dagarna i ända.

Jag sitter ute pa studera.nu och söker efter mattekurser som jag ska göra parrallelt med min framtida juristutbildning. Ge mig tal. Ibland blir jag underskattad av dansare, som jag vet har hjärnor som har gett dem motsvarande 4 av 20 i gymnasiesnitt.  Stjärnor.

För övrigt finns det alldeles för manga snygga artonaringar. Jag blir rädd för mig själv varje gang jag inser att bilderna som nagon har lagt ut visar barn av 18 ars alder och bilderna tilltalar mig.

För att försöka vara en informativ blogg, kan jag lägga till att rubriken är en lattitel till en väldigt komisk och bra lat, framförd av Maskinen. Denna blev dock anmäld för förtal. Det är inte lätt att inte kunna dansa i dagens samhälle.

Ofta handlar livet om nagot sa enkelt som att följa den röda traden. Det gäller inte dagens blogginlägg.

image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback