Årets näst sista dag

Nu sitter jag som så många år, dagen före nyårsafton och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på under invigningen av 2009. Nyårsafton är den stora festkvällen, med de höga förväntningarna. Kvällen som i teorin är perfekt. Dessvärre händer det mer sällan att nyårsnatten är perfekt i praktiken.

För årsskiftet 2008-2009 finns ett antal alternativ. Men jag vill göra något storslaget! Jag vill åka till Moskva och gå på rejv, ta mig till alperna och åka snowboard, åka på kryssning i Karibien. Ta mig på kalas!

Mina planer om att åka till Sälen gick i Stöpet. Ett alternativ var att införliva planerna om ett Sagan om Ringen-maraton med frivilligt sällskap och peka fingret till nyårsafton. Kvällen har dock efter ett par telefonsamtal kristalliserats till en afton med min kära storebror och hans vänner. Det blir hemmafest med trerätters middag.

Jag tror att det blir en trevlig afton. Fantastisk... oförglömlig... Alldeles... alldeles underbar...


Kommentarer
Postat av: Malin Sjöberg

Gott nytt år Lotta! Hoppas de blir ett bra år! :)

Kram fr Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback