tentaplugg

Här kommer en snabb rapport från någon som absolut inte har tid att blogga.

Tentaplugget sätter sina spår. Jag har sedan i fredags låst in mig själv med plugg, plugg och åter plugg. Idag var jag tvungen att ta mig till affären och löste min skabbiga klädsel med att dra över ett par överdragsbyxor på mina mjukisar, samt tuggummi. Färdigmat i form av diverse soppor inhandlades.

Jag lever vid mitt köksbord och springer fram och tillbaka mellan microvågsugnen och skafferiet där tepåsarna befinner sig. Jag längtar efter att få tentan överstökad. Samtidigt har jag en del blandade känslor inför att prestera under den korta tid som jag har, då det är min enda chans att visa vad jag går för. Då kommer det visa sig huruvida min underlåtelse av morgonens tandborstning kommer ge utdelning eller ej.

Jag är alldeles fylld av förväntan (alternativt olust... jag tänker spendera mitt lov med att se på The Simpsons och diverse annan icke-intellektuell verksamhet).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonne chance!

2008-12-16 @ 14:21:01
Postat av: Lotta

Merci!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback