ständiga singeln

Idag är det förmodligen tredje gången som jag nämner honom, men en gång i tiden dejtade jag en kille vid namn Markus. Det var ett väldigt mysigt dejtande som varade så lämpligt som under ett gymnasielov. Efter en veckas dejtande börjar denna Markus dock bete sig märkligt. Markus säger till mig att han inte vill träffas mer! Anledningen till detta är att han känner att det har gått för långt och om vi skulle fortsätta skulle det handla om känsligare saker än enbart dejting. Detta ville han inte. Inte med mig. För att jag "är en sån tjej som ska vara singel".

Och singel har jag varit. konstant och ideligen, så om någon säger till mig att jag förmodligen skulle vara en helt underbar flickvän, så leker denne någon med elden. Fina romantiska saker är sådant som jag inte får höra - och dessutom sådant som jag inte har velat höra. För kärlek är för viktigt för att slösa med.

Det är djupa vatten för mig. Ett ännu outforskat område. Trots detta är jag förmodligen den största romantikern på jorden. Jag behöver mest kärlek av alla, och jag älskar inte bara filmen Moulin Rouge, men jag ÄR som karaktären Christian. Jag vill ha det. Så innerligt...

Markus har inte rätt längre. Jag har inte längre något behov av att vara singel.


Kommentarer
Postat av: julia

Postat av: julia

Du är inte ensam Lotta. Jag är också alltid den evige singeln. Och det suger!

2008-12-10 @ 23:58:29
URL: http://jbreling.blogg.se/
Postat av: Lotta

Min lilla älskling... du vet att



De säger att de bästa är tagna, men de ljuger de ljuger för vi finns ju kvar...

2008-12-13 @ 01:32:24
URL: http://lottaalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback