toaletter

Häromdagen kom jag att tänka pa den gamla goda tiden. Da alla tyckte att det var fruktansvärt ofräscht pa statshotellets toaletter i Karlskoga, eller varför inte Arenas toaletter i Karlstad?

Lat oss säga att jag har blivit mindre kräsen.

Min favoritnattklubb i Montpellier är som sagt manga ganger förr, La Villa Rouge. Här är toaletterna ofräscha pa riktigt. Toaletterna är först och främst inte separerade. Golven är fyllda av papper och vatten. Vätskan pa golvet är förmodligen inte enbart H2O... utan är snarare uppblandad med urin, spyor, alkohol och vem vet? Sperma skulle inte förvana mig. Dörrarna gar inte att stänga, utan man far antingen förlita sig at en gentleman (som jag säkert skulle anse som valdtäktsman i vanliga fall) som haller för dörren at dig, eller halla i dörren själv (samtidigt som du balanserar för att inte sätta dig pa toalettringen som är lika hygienisk som golvet).

Det är vid tillfällen som dessa som jag tackar min kära mor att hon lät mig växa upp i en sommarstuga pa landet där blastömning sker i skogen.

image141


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback