svarta sjukan resulterar i svarta har

Jag är inte tillräckligt rik för att ga hos en psykolog mot min svartsjuka. Det Lotta gör istället är att köpa en billig harfärg, ta fram saxen och göra en ordentlig make-over. Fantastiskt förlösande känsla.

Jag tror att min älskling är otrogen mot mig. I själva verket är han inte min älskling vilket gör att han aldrig skulle kunna vara otrogen mot mig, men jag vill inte att han ska vara med nagon annan än mig! Var historia började dock med att han var otrogen mot sin flickvän med mig, daligt tecken.

Nu har jag dock fixat en kalufs som är lika djupt svart som min svartsjuka, och jag dansade ut alla mina hämningar pa bardisken pa nattklubben La Villa Rouge igar. Jag försökte hämnas pa min älskling genom att pussas med en jättesöt kille. Den jättesöta killen visade sig dock vara i ett förhallande men trots mina moralpredikningar blev det puss. Toppen.

Nu har jag blivit den där svarthariga bruden som snor folks pojkvänner, när det i själva verket är Mig som man är otrogen mot. Jag skriker inombords att jag vill ha min älskling för mig själv bara men jag försöker fa honom att första att jag egentligen är för bra för honom. Jag vill att han ska tro att hela världen vill ha mig. Varför faller jag alltid för otrogna tatuerade motorcykelkillar?

Varför ska fruntimmer alltid vara sa förbannat störiga?

Tack gode gud att jag inte är lesbisk.


Kommentarer
Postat av: Sveintilda

Sehr schon, gut gemacht


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback