stora eller sma tuttar

I tisdags var jag ute pa krogen. Det var asskoj. Pa slutet av kvällen kom det fram en kille till mig. Killen var en ordentligt kraftig fransman. Aningen berusad. Han kom fram och sa att

Hej! Du är söt. Men verkligen jättesöt.
 - oj, tack, det var snällt.
Verkligen jättesöt. Men du. Köp ett par bröst.

Tusan. Men jag förstar honom. Om jag var kille sa skulle inte jag hellre vilja ha en tjej som hade mindre bröst än jag hade. I detta fall skulle jag dock inte säga att det var mina bröst som var mindre än hans, utan att det var hans bröst som var större än mina.

image152

Okej gullet... Bättre sa?

Kommentarer
Postat av: Just me

Blyg kille... Nej, oförskämt var det, hur illa full han än var.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback