ett inlägg om svett

Det finns manga olika typer av svett.
*Det finns ren svett, som inte luktar. Som den när man sitter i bastun.

*Det finns sportsvett som när man springer och sa vidare.

*Det finns gammal svett. Som när man dansar i tre timmar äter lunch i en och en halv timma och därefter dansar tre timmar till. Speciellt när det är fuktigt ute. Da känns det som att svetten blir ännu äckligare. Ett missbruk av raggarduschar och deodorant gör att jag dock inte känner mig värre än nagon annan pa skolan.

*Utöver detta finns det nagra pa skolan som luktar illa. Som far danssalen att osa daliga odörer. Jag har fatt turen att dansa tillsammans med en manlig av dessa. Denna manliga typ har jag redan haft sexuella mardrömmar om vilket gör att jag har väldigt svart att över huvud taget se honom i ögonen.

Nu haller dessutom var galna danslärare pa att bli desto mer och mer kärleksfull och försöker göra koeografin likasa. Hennes senaste idé var att vi ska simulera en kyss. "Han haller hennes huvud och pressar hennes läppar mot sina". Vi gör dock filmversionen da killen placerar sin tumme över tjejens mun för att inte göra nagon svartsjuk.

Jag försöker ta ett djupt andetag precis innan, men han är kvar för länge, och jag tvingas dra in luften fran hans svettiga kind. Jag hatar den dansen och trots att jag är väldig ödmjuk mot alla människor och jag tycker att min partner är snäll och trevlig, sa tycker jag att han är Supersnuskig.

image138

Kommentarer
Postat av: Jonasvera

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback