Tectonique

I Frankrike ar det absolut senaste Tectonique. Exempel. Detta ar en typ av dans som ser valdigt lustig ut i de flesta ogon. Lite som ett skamt, men som jag personligen alskar. Folks stil ar overhuvudtaget helskum. Piercings overallt. Lappen, nasen, ogonbrynen, kinderna, u name it. Samt dessa t-shirts med glittrande tryck som de coola killarna bar. Normalt sett skulle jag kalla detta lite gayigt, men da ska jag ocksa papeka att staden ar Frankrikes nast homosexuelltata efter Paris. Hockeyfrillor och moikaner sa langt ogat kan se. Det ar roligt. Jag var pa dejt for en vecka sedan. Jag forstod dock inte att det var en dejt forran efter flera timmar da han visade en bild pa sin exflickvan pa telefonen. Innan dess hade jag satsat allt pa att han var homosexuell. En kille i svarta boots. Alltsa sadana som man stoppar in i jeansen. Det blir dock inga fler dejter. Jag vill inte veta hur mycket jeansen kostar!

For ovrigt har jag sokt jobb idag. Cirkustjejen tog mig till hennes chef dar jag ska testa pa tisdag. Det ar en pizzeria som verkar trevlig. Sjalvklart har chefen en italiensk dialekt som ar valdigt svar att forsta. Typiskt. Men det far ga. Nar jag senare gick runt till lite andra stallen gick det helt vardelost. Usch. En hel fika med cirkustjejen tarde pa talverket.

Ikvall har jag sett pa Harry Potter pa franska. Trean, med fangen fran Azkaban vilken ar min favorit...bok.

Sist sa kan jag underatta om att jag i julklapp onskar mig fem kilogram pasta.


Kommentarer
Postat av: Terjeagathe

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback