orgie

Jag mar daligt over mitt senaste blogginlagg. Till raga av allt skrev jag om planer att bli advokat vilket inte heller sakrar en plats i himmelen. Jag ar en dalig manniska. Alternativt maste jag bli religos. Starta en diskussion med en lamplig Gud och be om radgivning. Attans apelsiner.

Pa dansen haller vi pa med en superflummig grej. Idag borjade vi med att ligga pa golvet. Darefter gick vi igenom sinne efter sinne. Ogonon stangda. "Lat nasan och luktsinnet leda er vag och ror er i rummet" var instruktionen (Forestall dig 25 personer i en danssal med stangda ogon som luktar sig fram). Som att leka morka leken. Darefter fortsatte ovningen med att sinnet som skulle anvandas var kanseln. Kann er vag fram, och kann er fram med hela kroppen. Ta pa golvet, vaggarna och undersok hur det kanns. Ta pa varandra och anvand hela kroppen (forestall dig 25 personer i en relativt liten sal som gnider sig mot varandra. Utan en aning om vem vi gnider oss emot, tjejer, killar).

Vid ett tillfalle delades vi in i tva grupper dar vi fick se pa varandra gora samma sak. Plus att vi skulle hitta en partner att undersoka. Tack och lov hittade den frascha heterokillen till breakdansare. Tack och lov sag ingen annan pa.

svart dock, for en sexuellt frustrerad Lotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback