hittat mina kompisar

La Villa Rouge ar varldens basta nattklubb. Alla vill ga dit pa mandagar. De ska utan tvekan dit pa lordagen. I slutet av veckan blir det dock for dyrt, musiken ar for hog eller fenomenet trotthet intrader. Tusan. Det finns bara en sak att gora. Klara mig sjalv. Nar frasen ja, vi ska dit klockan tio pa kvallen blir till eller jag tror det atminstone, ringde jag snubben som jag inte kanner. Jag kommer om en halvtimme! Ensam gar Lotta pa Montpelliers gator med okant mal.

image43

Jag dok in i en lagenhet och letade efter Jeff. Hittade dessutom ett gang homosexuella killar, nagra straighta killar och nagra straighta tjejer. Vi slutade pa La Villa Rouge. De villavana gaykillarna och jag skakade jarnet hela kvallen. Jag alskar att florta och att veta att det inte behover betyda nagonting. De alskar det ocksa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback