Snabbis pa gott och ont.

Jiises... Detta kommer bli ett blogginlagg som inte ar avbrutet av diverse msnkonversationer och dylikt. Om 11 minuter stanger skolan. Jalla Jalla!

Jag har genomfort bade min forsta och andra danslektion. De  ar saa duktiga! Det kanns underbart att fa dansa igen. I Sverige har vi dock renare balett an har... Intressant - for dom som bryr sig.

Min brist pa somn forra veckan (jag snittade fyra timmar per natt och levde livet som nattens drottning resterande tid) har gett mig en forkylning. Typiskt. Tack vare detta stannade jag hemma fran Australian Bar (tydligen tradition pa tisdagar) igar.

Min kare tysk lamnar mig pa lordag. Det blir trist, men desto roligare for hans flickvan. Jag kan ju trosta alla nervosa forhallandemanniskor att det faktiskt finns de som ar trogna - till och med pa en sprakresa till ett partyparadis som detta. Trakigt for mig.:P

Det kommer bli ett dyrt dansaventyr for mig. Jag har fatt ganska bra kontakt med en Jonathan pa dansskolan (
www.epsedanse.com), och han har forklarat att det basta alternativet for mig ar att betala elva Euros per gang. Josses!

One minute to go, sa ni far ha overseende med eventuella stavfel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback