Anniversaire!

Min fodelsedag i Montpellier var helt underbar. Forst visade jag nagra nya svenskar runt i staden i det stralande solskenet. Darefter kande jag efter vad jag verkligen ville gora och ringde mina mexikanska vanner. De tog med sig gitarren och spelade och sjong for mig i parken hela eftermiddagen. Lycka! Det kan man kalla det som jag och formodligen alla andra dar ocksa kande nar urmexaren tar ton till La Bamba.

Kvallen spenderades med mina svenska, amerikanska och mexikanska vanner pa favoritrestaurangen. Vi hade grymt trevligt under en inte alltfor sen kvall.

Timmarna som vi sparade in igar ska forbrukas ikvall da det ar Australian Bar som galler. Forutsatt att jag inte far en fortsattning pa min franska dejt.

For ovrigt borjar jag kanna mig ordentligt hemmastadd i var lilla lya. Jag lagade till och med paj idag. Igar kvall nar vi kom hem fick vi dock en mindre trevlig overraskning i koket da vi mottes av flera av vara husdjur till sma skalbaggar. Min rumskamrat Sofie hittade en betydligt storre inne pa hennes rum. "Hihi" tanker jag. Sa lange jag inte ser nagot, och sa lange de inte haller till pa mitt rum.

Snabbt inlagg, men informativt.

Kommentarer
Postat av: Joachimmelisa

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback