javla pms

Jag vill forsoka skaffa en ny fransk pojkvan. Det skulle vara toppen for franskan. Dessutom ar jag mitt inne i en sadan period dar jag bara tycker synd om mig sjalv och ligger och kramar mig sjalv i soffan for att ingen annan vill gora det. Krama mig nagon! Ikvall behover jag verkligen kramar. Jag ska stanna hemma och dricka te hela kvallen.
Riktigt supersynd ar det inte om mig. Jag trivs i mitt Montpellier, med Café Joseph, La Villa Rouge och vackraste omradet Antigone. Igar var jag dar igen - sjalv - eller med en amerikansk kille som jag misstanker tyckte det var spannande att aka till homostallet. Det ar sa snyggt. Igar var forsta gangen som jag hade en tjej som stotte pa mig. Smickrande, men tyvarr. 

Jag var pa dejt med en kille i London (oj, bloggen var visst daligt uppdaterad), och jag ar lite kar i honom tror jag. Fast nar jag tankte efter lite mer sa kan det ha varit stallet vi var pa. Riktigt flott café med vattenpipa. Det faktum att han bestallde in fem olika drinkar bara for att prova smakerna, och handkramen pa den superlyxiga toaletten. Men han pratar ju inte franska... Damn.

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

jag skulle gärna krama på dig.. bara du tar nästa flyg hem så får du kramas hur mycket du vill=)

2007-07-01 @ 22:46:13
Postat av: Anna-Maria

Tänkt på ditt inlägg "Dessa stora svåra beslut" och kom på vad du skrev till mig när jag sa att jag inte visste vad jag skulle göra efter skolan. om jag skulle vara kvar här och jobba och sen skolan, eller om jag skulle ut och res aoch upptäcka världen. Du tyckte jag skulle passa på att resa och göra sånt som man bara kan göra nu när man är ung och fri. du borde göra samma sak själv. för både du, jag och alla andra som känner dig väl vet att säger du att du ska plugga juridik så gör du det, och du klarar det också. men det är ju ingen som du måste göra nu. många är nog rädda att dom ska bli bekväma och skita i skolan sen. men sån är inte du. du kommer bli framgånsrik i vad du än gör, så varför inte passa på att leva livet nu..och vem vet, kanske reser du runt och dansar tills du är 30. men då kan du börja plugga då, du kan göra precis som du vill.. ta vara på det.
ett år i frankrike låter väl jätte härligt. visst saknar vi dig. men på samma sätt som skolan finns kavr så finns vi kvar här hemma också=)

2007-07-01 @ 22:59:45
Postat av: Mamma

Hej gumman!
På tisdag ska du få så många kramar du någonsin orkar med! - i en hel vecka =)
Vi ses!
mamma

2007-07-05 @ 13:34:32
Postat av: Michaelhedda

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback