ticket to fly

Igår kväll just när jag gått och lagt mig fick jag plötligt ett infall.

lyktstolpe

Jag ville fånga en enslig lyktstolpe i min högra hand, fånga luften i den vänstra. Luften ville inte stanna i min hand så jag fick springa efter den, runt och runt med ögonen slutna. Plötsligt springer jag i min fantasi så snabbt att den kalla asfalten inte hinner med. Jag lättar från marken och svävar iväg jämte min fantasi som vid det här laget, och så sent en måndagkväll tappat greppet totalt.
                                                   - Men visst vore det skönt?

Min vän Åsa hade en gång en hotmailadress. Den hette en gång ticket_to_fly. En gång älskade jag den och jag älskar den även idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback