snygga moves - eyefucker

På väg hem från balettklassen så traskar jag med min mp3-spelare på hög volym. Plötsligt hör jag introt till Basement Jaxx - Take me back to your house och inser att  baletten inte befriat mig från dagens dansbehov. Efter att jag passerat en cyklist, ser jag mig om för att kontrollera ifall någon skulle se mig, men kusten var klar! Alltså fritt fram att göra de pirouetter jag hade tänkt, samt shejka på rumpan lagom till trumsolot.

Dock hade tydligen cyklisten som jag såg cykla bort från mig, vänt och cyklade under mina dansande steg mot mig, såg hela showen och cyklade snart i takt med mina fotsteg. Till slut börjar det bli pinsamt så jag vänder mig mot honom för att komma med en kvick kommentar, men hinner inte innan:

 - Snygga moves.

Pojken som visade sig vara 16 följde mig hela vägen hem. Oj oj... Jag skulle inte eyefuckat den lille när vi möttes. Men jag är ledsen killar, jag gör det! Jag vill sällan mer än så tyvärr.

Min far berättade (på tal om att killen var 16) om en ny undersökning. Högst status i dagens samhälle ansågs vara att vara allmänbildad. Lägst status var att ha en partner som är mer än 15 år yngre än dig själv. Detta tolkar jag att det för min del är fritt fram att eyefucka 16 åringar. Det leder dessutom för min del (snart 20)  till att...

Allt över fem är ok? Tack och lov att det finns en lag.
Allt över 15 är okej! sweet... det kommer nog bli lite mer vikariat på högstadiet om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer
Postat av: Albertingeborg

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

Postat av: Alvinvilja

I really enjoyed my visit. A great site

2009-02-27 @ 11:12:59
URL: http://alvinvilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback