ofräsch mat

Grillad kyckling och potatissallad är förmodligen den mest ofräscha mat jag känner till. Jag mår alltid lite smått illa efter att ha ätit denna rätt. Tack och lov hade jag betydligt fräschare tomater att skölja ner detta med. Annars hade måltiden varit närmast outhärdlig. Då kan jag även fylla i att jag för övrigt äter allt (utom bananer och sushi).


Idag har jag avverkat två filmer. Sanna lögner, eller Where the truth lies som dess originaltitel är. En lagom sexig film som var lite för Cluedo för min smak... Kevin Bacon är dock alltid riktigt snygg. Skönt att tjejerna inte är tiopoängare allihopa faktiskt. Film nummer två var Half light. En film med Demi Moore som var ytterst oväntad. Onaturlig och mystisk eller helt enkelt inte. Konstig var den i alla fall. Vem vill förklara slutet?


På tal om film - Butterfly Effect är grymt bra (efter att ha sett den två gånger).


Och nu allesammans måste det tydligen handla om fåfänga också enligt inläggets kategori. Så, här kommer det. Jag är för fåfäng för att dricka te.


Kommentarer
Postat av: Remimargrethe

God bless you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback